vemcount analyse

Sådan får du gang i sortimentssalget

Som udbyder af et produkt, der leverer altafgørende indsigter til brancher, som undergår konstante forandringer, er det et must, at vi altid er opdateret omkring vores kunder og sætter os ind i deres udfordringer. Efter et inspirerende møde med detailekspert, Alice Monberg (besøg hjemmeside), har vi fået et helt unikt indblik i en af detailhandlens helt store problemstillinger: Hvordan gør vi os uafhængige af tilbudsaviser og formår at øge salget af sortimentsvarer til fuld pris?

Vemco Groups fornemmeste opgave er at udvikle vores produkter, så vores kunder står stærkere, måned efter måned. Derfor har vi sat os for at udvikle et system, som danner grundlag for, at vores kunder i detailbranchen kan vækste salget af ikke-nedsatte varer.

I virkeligheden er nøglen til at øge salget af sortimentsvarer til fuld pris den samme fremgangsmåde, som tilbudsaviserne gør det gang på gang. Det kræver det samme arbejde – for ligesom det kræver erfaring og viden at mønstre den succesfulde tilbudsavis, så kræver det også erfaring og viden at mønstre ens butik og dens hyldeplads efter kundernes adfærd. I mere end 13 år, har vi leveret indsigter og viden omkring kundeadfærd, der alle dage har haft til formål at øge vores kunders rentabilitet. Når du ved, hvor mange besøgende, du har, hvornår de kommer, hvordan de bevæger sig rundt i din forretning og hvor de stopper op, fordi lige præcis den hyldeplads kan det mere end de andre. Så er vi allerede nået langt, sammen.

Vores mål er, at når du har fået det fulde udbytte af vores analyseværktøj, Vemcount, så har du også fundet nøglen til at øge din virksomheds salg af sortimentsvarer – til fuld pris.